Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 17:22 - Кой ще каже какво е любов...Кой ще каже какво е?
Автор: june Категория: Лични дневници   
Прочетен: 999 Коментари: 3 Гласове:
0



Като хипнотизирана всеки ден си задавам един и същ въпрос... Има ли истинска любов и дали съм я намерила? И защо всеки ден се чувствам по този начин...

ОБИЧАМ ГО! ОБИЧАМ ГО! И ПАК ГО ОБИЧАМ! Искам да го изкрещя пред целия свят! Всеки път, когато той звънне и чуя неговата мелодия, сякаш се отнасям в някакъв друг далечен свят... Всеки път, когато ще излизаме се притеснявам и треперя така, сякаш отивам на първа среща... И всеки път,коагто го видя, ми се подкосяват колената... Искам всеки да знае, че това е той! Че това е човекът, когото обичам с цялото си сърце и че на този човек искам да дам всичко, на което съм способна. Искам да го обичам не въпреки това, което е, а именно заради това, което е. Искам да му дам всичко на този свят, защото той го заслужава. Искам да го обичам такъв, какъвто е, без да го променям. Заради онзи пламък в очите му, който ме омагьоса преди две години. Заради начина, по който се приближава, когато иска да ме целуне. Заради ръцете му, нежно разхождащи се по моето тяло. Искам всяка сутрин да се събуждам до него и да му казвам, че го обичам. Мечтая си да имам една цяла нощ на разположение, само за да мога да го гледам как спи и да бдя над съня му. Да го галя, да го милвам и да го събудя с целувка. Да го обичам ... без да се страхувам... без да се срамувам...и без да се крия... да го обичам безгранично... дори и "Море от любов" не би могло да е достатъчно, за да опиша всичко вътре в мен...

Да, наранявал ме е, и то много...Но любовта ми е по-силна. Не може всичко да е идеално...

Сещам се за колежката му, която е с мерки 90/60/90, красива е, слаба...изкусителна и привлекателна...Сещам се за всички останали колежки, които аз дори и не познавам... Сещам се за толкова много още неща... Като два вътрешни гласа,които се борят в мен... След което вдишвам дълбоко, издишвам, преглъщам и си казвам, че любовта е най-великата сила на света, иначе не би станала чудо!

Обичам го и това е по-силно от мен! Обичам го прекалено много! И вярвам, че и той ме обича...


Тагове:   Какво,   каже,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Кой ще каже какво е любов
15.03.2009 18:02
Едва ли някой може да даде точна дефиниция на това,което наричаме любов!
Но това което прочетох ме кара да мисля,че ти не се нуждаеш от научно определение,защото носиш любовта в сърцето си!
Съхрани я! И много искам да вярвам, че и той те обича!
Пожелавам ти го!:)
цитирай
2. june - Благодаря за пожеланията, katan!
16.03.2009 19:15
Ще я съхраня, без любов не мога да живея! Обича ме...Но аз го обичам повече! Целувки
цитирай
3. shaffi - привет,
25.03.2009 13:54
късничко минавам от тук,но темата за любовта винаги е на първо място ..и при мен..поздравявам те--ти обичаш и си обичана,любовта е сила и ни прави още по-добри!!Честита пролет!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: june
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57392
Постинги: 26
Коментари: 85
Гласове: 196
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930